Diervoederbedrijf DuynieBeuker heeft met een team van acht fietsers de Alpe d’Huez beklommen om zoveel mogelijk geld op te halen voor onderzoek naar kanker. Het team maakte deel uit van de Big Challenge, een initiatief van de Nederlandse veehouderij.
Big Challenge zet zich al jaren in om geld te in te zamelen voor de strijd tegen kanker. Het team van DuynieBeuker doet mee om zich in te zetten voor een gezonde toekomst. Het team heeft op 5 juni de Alpe d’huez beklommen en daarmee tot nu toe een bedrag binnengehaald van € 56.000,–. Het definitieve eindbedrag wordt in oktober bekend gemaakt.
DuynieBeuker biedt wereldwijd slimme, verantwoorde en duurzame oplossingen voor gezonde diervoeding en ingrediënten voor diervoer. Voedselveiligheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel bij DuynieBeuker, evenals duurzaamheid.
Prosu Media Producties geeft vakbladen Varkensbedrijf, Melkveebedrijf en de Loonwerker uit en draagt de veehouderij een warm hart toe. DuynieBeuker zet zich al jaren in voor de steun aan goede doelen, en betrekt daarbij hun relaties. Prosu zet zich in voor promotie van de veehouderijsector, en steunt daarom graag het initiatief van DuynieBeuker.
Meer informatie over het initiatief van DuynieBeuker is te vinden op: www.duyniebeuker.nl/big-challenge
Of kijk voor meer nieuws op www.prosumediaproducties.nl